Bebeğime tuvalet eğitimi verdim 1 hafta oluyor sorum su çişi gelince söylüyor kakasınıda söylüyor sadece cisi gelince penisini tutuyo çok azcık kacırıyor di anne diyor tut oğlum diyorum sonra lazımlıkta yapıyor bir problemi yok epey alıstı tek sorum su bu kücük kaçırmada zamanla geçiyor mu yoksa 1-2 damla hep kaçıyor mu tecrübeli annelere sorum?