Sürekli ağlıyor sürekli hiç mutlu olmuyor 4 ay 3 haftalık atak değil 40 çıktıktan sonra böyle oldu yani kucak da bile durmuyor napıcam şaşırdım artık annemde kaldım 1 hafta bu kadar değildi eve geldim tekrar başladı ağlamaları kendi evim de ekstra durmadığını farktettim neden acabaaaa 😏😞