Aybuke014 Arkadaşlar 44 günlüğüz bebeğim dün geceden beri çok huzursuz sabah ağlamaya başladı hiç uyumadı şimdi daha şiddetlendi ağlaması zor sustu kolik 40 günlükten sonrada olabiliyor mu yoksa bu hafta için atak haftası diyor ondada çok ağlar mı ?
GizemErngl Aybuke014 evet başlayabilir malesef doğduğundan beri oğlumda çok gazlı bir bebekti 40ından sonra ağlama krizli uyumamalı huzursuz ıkınıp sıkındığı bir süreç yaşadık bizde koliktik özetle… her besleme sonrası gazını mutlaka çıkarın yastıkla rampa yapıp gözleminizde kısa süreli yüzüstü yaptırabilirsiniz rahatlamasına yardımcı olur havalar ısınıyor 40ı da çıkmış koşullarınız uygunsa duş aldırın bebe yağı ile karnına masaj yapabilirsiniz gaz kemerleri var biz çözümü mommy bliss niğht olan damla da bulduk doktorunuza sorup alabilirsiniz niğht olan güzelde uyku da yapıyor hem de bitkisel içerikli 🙏🏼 [https://ty.gl/f1aqsjc93j]
Ebrunureren Aybuke014 6 haftalık mı? Bide emmede felan sıkıntı varmı hani emerken zor alıyormu reddediyormu
Nurrrrrr233 Canım atak haftası o yüzden de olur gazı varmi varsada huzursuz olur takib edin bebeğinizi gazını kabızlığını ateşini vs
Aybuke014 GizemErngl teşekkür esitoeum gaz masajı hep yapıyorum asılında ama dünden beri bi tuaf oldu çocuk çokda ağlayınca acaba dedim kolikmi oluyor
Aybuke014 @“Ebrunureren”#p25682237evet 6 haftalık emerken memeyi itip kakıyor ağlıyor tekrar vermeye calıştığımda almıyor
Ebrunureren Aybuke014 olduğunca fazla ilgi gösterin bide uyurken ninniyle uyuyun brn mesela Hz fatımanın ninnisini açıyorum çok huzurlu uyyor uyurken yanına yatın sizi hissetsin geçiyor illaki bzidede aynıları oldu
Aybuke014 Ebrunureren yanımda yatırıyorum açayım çok sağolun zaten benle uyumayınca uyanıyor durmuyor
Ebrunureren Aybuke014 kundaklıyosanıx eğer bu günler de rahat bırakın nasıl uykuya dalmak istiyorsa öyle dalsın onu rahat hissetmemekok önemli bu dönemde