Kızlar merhaba. Kızım 8. Hafta atağında. Dün o kadar huysuzdu ki asla uyumadı gün boyu 1 saat ancak uyudu. Bugün de sabah huysuzdu bende bi güzel yıkadım çıkar çıkmaz kendi uyudu 3 saat. Uyandı emdi tekrar uyumak istedi uyutmadım. Gece uykusu saatini bekliyoruz. Ama cok durgun. Ateşi yok ama kafası çok sıcak. Kafaları hep böyle sıcak mıydı ben evham mı yapıyorum? Kafamda deli sorular. Fikir verin lütfen ataklar böyle dengesiz mi geçiyor