Merhabalar, benim bebeğim de sizinki gibi kanlı ve mukuslu kaka yapıyordu, iki aylıktı , çocuk alerji uzmanı süt alerjis olduğunu söyledi, süt diyeti yapıyorum ben , kakasında kan olayını üç hafta daha görebilirsiniz demişti Dr , ama diğer bulguları hemen düzeldi , gazı, ağlaması , döküntüsü geçiverdi ben diyete başlayınca , hala fa devam ediyoruz, şu an üçüncü ayımız bitmek üzere :) zor bi süreç ama geçici olduğunu düşününce ve bunu bilince rahatlatıcı oluyor… size ee acil şifalar diliyorum 🙏🏻****