Beyzayaz 3 ay 17 günlük bebegım emerken kendini geri çekiyor ağlıyor aç ama emmek istemiyor atak mı meme reddi mi bilmiyorum bilgisi olan var mı Kızlar???
Nistik Beyzayaz eger mene disinda herhangi birsey veriyorsanız kesin. Kaşik biberon vs. Bende yasadim kesinlikle kafasini karistirmayin. Sadece sut aliyorsa 4. Ay atagıdir. Ben 1 bucuk ay cektim hep uykuda verdim. Hic vazgecmedim suan kndisi tutuyor
Biiraannee Beyzayaz bunun en alasını yaşamıştım sürekli memede olan bebeğim 3. Ayda tamamen memeyi bırakmıştı şuan düşünüyorum galiba meme reddiyesi ama hiç mama vermedim sütünü sağdım kaşıkla verdim o şekil atlatmıştık şuan 11 aylık hala emziriyorum
15032021 Beyzayaz meme reddi olabilirde olmayabilirde gazıda olabilir büyük ihtimal gaz emdikçe rahatsız oluyordur gazını her emzirmeden sonra çıkartmaya özen gösterin
Mimmosumm Mama veriyor musunuz? Mama içiyorsa meme reddi yaşıyorsunuz. Sadece anne sütü alıyorsa ataktır. Benim kızımda 3 ay 18 günlük mama takviyesi aldığı için 2 aydır meme reddi yaşıyorum.
Remziyeyldz Biiraannee benim kızımda bi 20 gündür neredeyse uyanıkken hiç emmiyor ancak uykuda veriyorum
Beyzayaz 15032021 çok şükür gaz sorunumuz kalmadı kendisi kolaylıkla çıkarıyor inşallah değildir ataktır🥹
Berfinasel58 Beyzayaz benimkide emmedi 3 le 4. Ayında sonra emdi sen bol bol emzirmeye bak daha çok küçük