Turuncgil emin olun umurlarında, cocuk cerrahisi ameliyathanede çalışırken İstanbul tip fakültesi çapadan bahsediyorum onun dışında yeniyuzyil gopta ameliyathanedeydim ikisinde de cocuk bebek geldiği zaman ameliyathaneye stajyer bile alınmaz. Bebek olduğu için öğrenciler bile izleyemiyor ameliyatı anestezidede çokkk hassas davranıyorlar merak etmeyin öyle çoluk çocuğa bırakmak değil iki üç tane uzman birlikte anestezi veriyor birlikte hesaplıyor takibini de uzman yapiyor. Kaç ameliyata girdiysem anestezi çok hassas ve dikkatli bir o kadar da tüm ekip merhametli oluyor bebek ve çocuklara karşı emin olun gönlünüz ferah olsun lütfen 🤍