kuzucumveben Merhaba oğlum 4 Aylık oldu bugün kontrolu vardı kilo 6400 boyu 67 sizin bebekler nasıl anneler benim oğlumun kilosu bana az geldi ama doktor çok iyi dedi bu arada sadece anne sütü alıyor
zumramomm kuzucumveben doğum kilosu önemli olan Dr lar onu baz alarak az ya da çok diyor .kiyasta bu açıdan yanlış herkesin çocuğu aynı kiloda doğmuyor ki aynı olsun çoğu insan bunu hiç hesaba katmiyor ama
kuzucumveben Sevim07 kıyaslamıyorum canım ama illa içimde başka bebekler nasıl gelişimi geri mi bu tarz sorular geçiyor o yüzden yani
Serap123 kuzucumveben 4 ay 4 günlük oğlum ve 5900 kilosu. Tabi doğduğu kilo da önemli. Biz biraz geriden geliyoruz
Dumanesma eylulelif_ bugün bizimde kontrolümüz adımız vardı boyu 66 kilosu 5,900 Dr alt sınırda dedi ama iyi bı sikinti yok defi. Birde kız çocuğuyla erkek çocuğu bir degil.