Leylayunuss Kızlar doğum yapalı üç ay oldu henüz adet göremedim karnımda ağrı ve şişkinlik oluyo adet sökmesi için ne yapabilirim 🤔🤔🤔
Minnoo35 Leylayunuss ben de sordum bsy vermedi emziriyorum diye emzirdiğim için olmuyormuşum adet🤷♀️
Yavuzselimm Ben 40lıktan çıkar çıkmaz adet oldum ve hala oluyorum.. 😭 Olmazsam bende kafayı yerdim herhalde Allah korusun..
Canbey Bende 10.ayimdaym ilk defa oldum siskinlik ve agri oluyodu bende merak ediyordum doktora gidicektim az kalmisti 1yila geldi cok sukur