RabiyaG 9 ay 17 günlük ek gıdaya başladık başlayalı doğru duruşt ağzını açıp birşey yemiuor istemiyor 7 aydan berri dis çıkarıyor o erken olabilir mi bilmiyorum çok üzülüyorm aynı durumu yaşayan var mı acaba ?