Merhaba güzel anneler öncelikle umarım hepiniz iyisinizdir. Benim bebeğim 4 ay 27 günlük bundan yaklaşık bir hafta önce sağlık ocağında az kilo aldığı için ek gıdaya başlanmam söylendi. Ben de doktorla görüştüm gerçekten kilo almadığını gördük. Doktorumuz 10 gün bir ek gıda mama denemesi yapmamızı istedi sonrasında eğer hala kilo almamışsa kan idrar ve kaka tahlili yapacağını söyledi. Bebeğim kesinlikle mama içmiyor. Ek gıda olarak ne verebilirim bu durum başına gelen annelerimiz varsa bana tecrübelerini anlatabilir mi şimdiden çok çok çok teşekkür ederim.