anneyimben25 Antibiyotik kullanan bebeklerde iştahsızlık olurmu? Kafayı yicem bebeğim normalde herşeyi yer iştahı iyidir am iki gündür doğru düzgün birşey yemiyor sizce antibiyotikten olurmu
Niran anneyimben25 merhaba ben 7 aylık bit anneyim ama eczanede 7 yıla yakın çalıştım evet malesef iştah keser . Ne kullanıyorsunuz augmetin mi?
Mustafam-elifim anneyimben25 bayram haftası bizde kullandık klamer ama iştahsızlık yaomadi ama fena pişik yaptı
aysssnr Ne kadarlık bebeğiniz? Benimki 3.5 aylık geçen hafta augmentin kullandık çok fena ishal ve gaz yaptığı için 3.gün bıraktık iştahsızdı evet ama hasta olmasına bağladım emerken çıldırıyordu, şimdi klamer başladı doktorumuz daha bi yan etki göremedim