6 aylığız ama çok iştahsız memeyi 5. Ayın başında bıraktı zaten zor bela sâğarak falan 5, aya kadar dayandık, 6. Ayda olmasına rağmen 120 içiyor günde 4 veya beş kere , bazen 120 bile içmiyor, ek gıda için patates falan deniyorum umrunda değil diliyle itiyor tükürüyor, kavanoz mama tatlı gelir yet diye denedim yok muhallebi denedim yok dille itme ve tükürme var , arada biz yerken elimle tattirsam çiğnemesi yutması var ama istemiyor iştahsız, vitamin iştah açıcı doktor Multi tab yazmıştı bulamadım sizin bildiniz vitamin veya iştah açıcı var mı veya öneriniz. Çok hareketli motor gelişimi iyi ama zayıf şuan 7800 67 boy. 6 ay