Efomm bana da uyumak zorunda mı diyorlar diyorum 3 aylık bebek ne yapacak başka ben de uyutmaya çalışıyorum aynı şekilde ayaklar havada ıkınıyor kızım ağlıyor ya da uyuyana kadar karnı acıkıyor kısır döngüye giriyoruz gündüzleri kendime 5 dakika ayıramıyorum zor bir durum ve gördüğüm kadarıyla 3 ay ve üzeri 4.aya kadar sanki herkes aynı şeyden şikayetçi burada