Alparslaninannesi38 Kizlar doğduğumda güvercin göğüsü dediler internetten araştırdım amilat falan diyorlar yakınında yada çocuğunuzda varmı varsa nasıl tedavi oldu 😥😓
Mufettis_Gadget Alparslaninannesi38 arkadaşımın çocuğunda var 2 yaşında fark edildi vakum makinası kullanıyorlar bayağı düzelme olmuş istanbuldaysanız doktorunun adını öğrenebilirim en iyisi demişti araştırıp gitti
Alparslaninannesi38 Mufettis_Gadget maelsef kayserideyim ama benimki 1 yaşında fark ediliyor ya inslalt ameliyata gerek kalmaz çok korkuyorum 😥
Mufettis_Gadget Alparslaninannesi38 bu vakum makinasını bir araştırın isterseniz tabi dereceleri var mı herkes kullanabiliyor mu onu bilemiyorum Allah şifa versin inşallah