Sahingiller herkes yaktığı için ev daha sıcak oluyor alttan üstten kapatma gibi durum olmuyor bizim ısı pay ölçer takılı peteklerde en düşük 2 derece 5 e kadar var ne yakarsan o kadar ödüyorsun ama uzun süre bir yere gitsen de kapatamıyorsun evde olmasan da ücretini ödüyorsun