Dogacelik evet 7-8 aylıkken başladık. O zaman konuşmayı bilmiyordu, pipi demeyi öğrettik. Çişi geldiğinde pipi (İngilizce çiş demek) diyordu. Geceleri de uyanırdı çişi gelince, o şekilde bıraktık. En son 4 paket 5 numara bez almıştım, hiç kullanmadık, öyle kaldı.