DenizErSahin sadece anne sütü alıyorsa korkmayın benim kuzenim avrupada yaşıyor iki çocuğunda da ek gıdaya bir yasında geçti, çocukları da gayet gelişkin, 6. ayda ek gıdaya geçme şartı fasafiso, sütünüz ne zaman yetmemeye baslarsa çocuk o zaman iştahlanır yer demek ki hala sütünüz yetiyor