Merhaba. Çamaşır kurutma makinemi yeni aldım. Mesela havluları havlu programında, bebek eşyalarını hassas programda kuruttuğumda hafif nemli kaldı. Yeniden astıktan sonra da makine kullanmanın anlamı kalmıyor. Her şeyi nevresim , havlu , iç çamaşırı , kazak vs. Dolap kuruluğunda kurutsam olur mu?