9 aylık bebeğim kime giderse gitsin bana gelmiyor başkasının peşine ağlıyor bana gelince onlara gitmek istiyor bu durum beni çok üzüyor ne yapmam gerekiyor tek kaldığımızda kucağıma gelmek istiyor sadece başına gelen var mı düzelir mi yoksa hep mi böyle devam eder 😩