Arkadaşlar bazılarına göre belki abartıyor yada halk arasında bir söz vardır ya kargaya yavrusu şahin görünürmüş diye öyle diyenler olucaktır.Ama bu benim ilk anneliğim o kadar güzel birşeymiş ki o kadar yorucu olmasına rağmen hatta. Bazen çok yorulabiliyoruz ama bir gülüyor güldürürken böyle çığlık atıyor ya sevinçten içim akıyor sanki böyle küçük küçük eh eh diyor bişey anlatmaya çalışıyor ya Allahım yarabbim deli oluyorum bir ben mi böyleyim abartıyor muyum yoksa gerçekten bu böylesine bir sevgimi. Kokusu kollarımda uyuyuşu her anın tadını çıkarıyorum. Sizinde belki çok yorucu bir anınız bu yazıyı okuyorsanız gidin ve bebeğinize bir öpücük kondurun bütün yorgunluğunuz kuş olup gitsin. Ve Rabbime de bu duyguyu yaşamak isteyen herkese nasip et diye de dua edin çünkü çok güzel bir duygu.