kızlar meraba bebeğim 9 ay 18 gğnlük bir aya yakındır odasını ayırdım kendi odasında yatıyo ama gece saat dörtten sonra uyanıp ağlıyo emerken uyuyo sonra kendisi memeyi itiyo yatağına tam yatırıyorum hemen açıyo gözlerini koala gibi yapışıyo bana yatmak istemiyo bir kaç kez yanına yattım uyuyo o şekilde ama kalkarken ben hemen uyanıyo yani bi önerisi olan var mı aç olduğu için mi böyle yapıyo yoksa alışkanlık haline mi getirdi anlamıyorum yardım ederseniz çok mutlu olurum