Bety2 Başta kabız gibiydi yapmıyordu 2 3 gün bazen 4 gün şimdi bugün kayısı meyve suyu aldık 2 kez kaka yaptı biri katı diğeri ishal şeklindeydi hala yine sıkıyor kendini acaba neden başka bişey mi var anlamadım
mirgulak Bety2 gazi var bide gazli seyler tuketmeyin kaysi suyu kakayi cikarir ama gaz yapar rezene kimyon icebilirsiniz rahatlamasi icin
mirgulak Bety2 evet rezene cayi ic bende sezeryan oldum ama gaz damlasi bide probiyotik damla veriyor doktora siz soyleyin yoksa vermezler