Selseli düzelir siz hiç merak etmeyin.. bebeğinizle konuşun sürekli sesinizi içselleştirsin. Mümkün mertebe maksimum çıplak emzirin ki ilinizşn teni virbirine maksimum temas etin kokunuzu içselleştirsin. Bol bol emzirin, konuşun, şarkı söyleyin, ayna karşısında dansedim, beraber oyun oynayın, bebeği gezmeye çıkartın, gezerken bir yerde oturırsanız ya kucağınıza alın ya da arabayı size doğru çevirin, ikiniz birbirinize duygusal ve fiziksel olarak bol bol temas edin. Bebek bu :) anneyi her zaman ayırır ve yerine başkasını koymaz
.