Merhaba hanımlar, 4 ay 5 günlük bir oğlum var doğduğu günden beri 4 saat kesintisiz uyumamıştır. Geceleri bazen iki saatte bir bazen saat başı tepinerek uyanıyor ve emmeden geri uykuya dalmıyor. Önceden gözlerini bile açmaz uykuya devam ederdi. Bikaç gecedir tamamen uyanıyor bazen saat başı emmek istiyor. Özellikle sabah 4ten sonra sürekli kıpır kıpır hiç derin uyumuyor bu yüzden ben de yorgunluktan bitmiş bi haldeyim 😥 bu süreci yaşayıp atlatan ya da önerisi olan var mı?