Kanama yapabilir normal bizimde kanama oldu ama aşırı kanarsa mutlaka doktora gidin gösterin şişlik korkmayın o dikiş attığı yerler ödem olacak daha da şişiyor bi kaç güne sonra iniyormuş bende sizin gıbı şiş görünce çok korktum acıle gittik sormuştum ödem dedi geçecek . Gazlı bezi çıkardıktan sonra bizim kanama yapmıştı acıldekı doktor bize gazlı bezi ınce bir sekılde pipisinin etrafına sardı tabi bezi iyice kremledi falan kantoron yağı da döktük yapışmasın diye halka seklınde bir iki gün öyle yaptık amanyıne ucu dışarda kaldığı için yıne gazlı bez ile onunu kapatın beze yapışmasın ayaklarını çok hareket ettınce kanıyor bizde hafif ayaklarını bağladık iki gün ara ara açıp havalandırıp gevşetıp sonra durdu kanama