Sedaayaz2525 Kızlar bugün Yasmin doğum kontrol hapı aldım ama doktor farklı eczacı farklı söyledi ve iki kez sordum hiç bsy anlamadım bana düzgünce anlatır mısınız ilk kez kullanicam
BelaCivciv Sedaayaz2525 Adetinizin 1. ya da 2. günü başlayabilirsiniz. Her gün aynı saatte içmelisiniz. 21 gün boyunca kullanıyorsunuz sonra 7 gün içmeyeceksiniz. 8. gün yeni tablete geçeceksiniz yine aynı saatte içeceksiniz. Bu şekilde
Sedaayaz2525 BelaCivciv sadece ilk kurumu regl zamanına denk geliyor yani ilk ay reglken icicem galiba diğer aylar da nasıl oluyor
BelaCivciv Sedaayaz2525 Evet ilk kez kullanırken adetin ilk günü içiyorsunuz. Diğerlerinde 7 günlük aradan hemen sonra devam edeceksiniz adetiniz bitmese bile
Tospikto İlk ay ilac icseniz dahi korunun ilaciniz vucuda alissin. Ben her aksam ayni saatte iciyorum saatimi kurdum unutmamak icin.