Sütüm olmasına rağmen zorunlu bir şekilde emzirmeyi bıraktım 2 günden beri ama şu anda göğüslerim aşırı dolu oturup ağlamak üzereyim sizler sütünüzü nasıl kestiniz bununla ilgili bir hap var mı geçici süreli rahatlamak için birazdan sağım yapacağım ama bu da sürekli bir çözüm değil sonuçta lütfen bana bir öneride bulunun