Kızlar merhaba bugün Aşıya e götürdüm iki bacaklarından da aşı vurdular Bir de kabızlık problemimiz var 15 gündür yapmıyordu kakasını bugün fitil sonrası �shal olunca Ben de poposunu yıkamak için lavaboya götürdüm geri dönünce aklıma geldi acaba su değmemeli miydi hemşire de hiç uyarmadı ama 4 aylıkken uyarmıştı bunda hiçbir şey demedi