Hasibemelek Hepinize merhaba canlar ben 7 ay önce 2. Sezeryanimi oldum ve 2 gündür dikiş yerinin altına bir şişlik var ve çok acıyor gerçekten bugün kizarmaya da başladı tehlikeli bir şey olabilirmi başına gelen varmı