Herkese merhaba, 6 ay 23 gunluk oglum var bu zamana kadar oglumu sagarak besledim hic emmedi. 2-3 saatte bir 120 cc sut cikiyordu. Ancak 4 gundur 90 cc ancak cikiyor. Ciddi anlamda azaldi. Suyu bol iciyorum rezene iciyorum ama arttiramadim. Goguslerimin doldugunu hissetmiyorum. Ne yapmaliyim arttirmak icin kesilmeye mi basladi:(