Tontis_annesii bu benim de kafamı karıştırıyor ama çok kafama takmamaya çalışıyorum çünkü her bebeğin oturma zamanı dönme zamanı konuşma zamanı her şeyi yani farkli. Şuan gel gel yapabiliyor, çünkü sürekli gel gel diye yapıp elimizle gösteriyoruz. Dil çıkarıyor bir de, öksürüyor rol amaa istem dışı oldu bu 😂 izledikçe gördükce yapıyor bir de karşılığında gülerek güzel tepki verince devamını getiriyor ama uzun süre gözlem yapıyorlar bence