Misu doğumu müteakip yaşadım, ben ve eşim. Biz hızlı fark ettik. Eşime Ziver diye bir tablet verildi, ben emzirdiğim için kullanamadı. Bize ise, içeriğini doktorun hazırladığı kükürtlü bir karışım krem yaptırdı doktorumuz. Önce keselenerek banyo yaptım akabinde bu kremi sürdüm, 3 gün boyunca aynı saatte (ilaç uygulandığı sürece duş yok, elimi bile yılasan kremi yeniledim) 4. Gün ise banyo. Ertesi hafta yine aynı rutin. 2 seans kullandım, destek için kükürtlü sabun kullandım ama ben korkudan kullanmaya devam ettiğim için kükürt alerjisi oldu bende, en az uyuz kadar kaşınan ve döküntülü, o yüzden kükürtlü sabunu çok uzun süre kullanmayın bence. Evde anneanne ve babaanne vardı, onlar da bu karışımı 1 tur lullandılar. Bebeğe ise metrin diye bir losyon verildi. Bebeğe de banyo yaptırdım, ardından metrin sürdüm, kafasına bile sürüldü, o da 2 gün kullandı,3. Gün banyo. Bebeğe ve annelere bulaşmadı. Biz de kolayca atlattık çok şükür ama dediğim gibi ben uyuz korkusundan kükürt alerjisi den çektim ve resmen uyuzun aynısı bana göre aynı kaşıntı aynı döküntü ama yayılmıyor. Doktora sık gitmek gerekli. Doktorumuz bizi her hafta gördü o dönemde. İlk etapta üstümüzdeki giysileri, çarşafları, pijamaları 60 derecede yıkadım. Koltukları sadece elk.süpürge ile süpürğn dedi ama ben sonradan oturduğumuz koltuğa örtü serdim ki parazitler dökülmesşn vs. Kimseyle görüşmedik ki bulaştırmayalım.