Snfk Selam kızlar! Tuvalet eğitimine nasıl başladınız? Külot bez kullandınız mı? İlk gün nasıl geçiyor?
whitechocolatemochaa Snfk külot bez yada alıştırma külodu hiç fark etmez kullanırsanız çocuk öğrenemez ki, amaç çocuğun ıslaktıktan rahatsız olması zaten ilk 3 gün heryere işiyorlar 😂 bizim 10 gün oldu, 3 günden sonra ara ara kaçırdı ama 2 gündür kaçırmıyor
Minipekka Snfk ben ilk 1 hafta külot bile giydirmedim o şekilde alıştı ilk gün hep kaçırdı 2. Günde öyle sonra yavaş yavaş alıştı kakada çok zorlandık 3 ayı buldu alışması🤦🏻♀️😂
hayal_perest Snfk 1 haftadır altını boş bırakıyorum gündüzleri. Çişini söylüyor yapıyor ama kakasından korkuyor daha. Gecede bağlıyorum bez. Gündüz iyiyiz ama gece bezli🤦🏻♀️
Snfk Zeliff bende bu haftasonu başlayacağım. Annem külot bez kullan daha rahat edersin hem ortalık çiş olmaz dedi. Kullanan var mı diye merak ettim ama kimseden yorum gelmiyor 😅
Zeliff Snfk genelde önermiyorlar tanıdıklarım bez sanıyor onu bebekler diye. Biz birkaç tane külot aldık bakalım havalar az daha ısınsın diye bekliyorum. Kaç aylık bebeğiniz
Snfk Minipekka ama cırt cırtlı değil ya belki bi nebze de olsa kolay olabilir. Hem etraf çiş olmaz hem tuvalete gideceğimiz zaman indirip kolayca oturtabilirim diye düşünüyordum bende 😅
Snfk whitechocolatemochaa ıslaklıktan gram rahatsız olmuyor ki 😅 sabahları bezinden taşıyor mesela çişi. Asssla rahatsızlık duymuyor yine gülüp eğlenip oynamaya devam ediyor.
Snfk Minipekka bizimde bi kaka problemimiz olduğu için bi an önce başlamamız lazım. Haftada bir yapıyor kakasını. Bugün doktor bi an evvel başlamamız gerektiğini söyledi. Fakat herkes farklı bişey deyince kafam karıştı. 😂
ArsAyz Snfk Ha cırtlı bez ha külot bez 😄 Bez hissi olmasın diye alıştırma külodu bile giydirmeyin diyolar. Ben sadece eşofman giydiriyorum 🤷♀️ Bugün ikinci gün daha hiç lazımlığa yapmadı mesela öyle de kötü 😒
Snfk ArsAyz aslında hevesli. Yani tuvalete oturttuğumda oturuyo kalkmıyor. Ama orda daha çok etrafı ve pipisini inceliyo 😅
luluuu Snfk merhaba. Ben direk gece gündüz bezi çıkarttım ilk günden vedirek klozete oturttum. Haziran’da 3 yaşına girecek Şubat’ta başladık biz zorlanmadım hiç. Ama daha önceleri de denedigimde zorlanmistim kakasını falan yapmamıştı demek ki zamanı değilmiş diye düşündüm o zamanlarda.
Snfk luluuu ya aslında şöyle anlatayım. Oğlum 2 buçuk yaşında 29 aylık. Ve 1-1buçuk senedir haftada bir maksimum 2 defa kakasını yapıyor. Tuta tuta kabız oluyor bu sefer. Dulcosoft kullandık sadece biraz yumuşattı kakasını. Oysaki beslenmesine falan da dikkat ediyorum. Bugün doktorla görüştüm; tuvalet eğitimine başla oturt tuvalete bağırsakları o şekilde daha çok çalışır dedi. Ve sanırım bir de bizden çekiniyor. Ama ben nerden başlayacağımı bilmiyorum. Açıkçası bu konudan çok çekiniyorum.
luluuu Snfk sevdiği bir şey varsa kakasını yaptıktan sonra ödül gibi bir kaç kere verebilirsiniz ama sürekli olmasın bu sefer sırf onun için kaka yapmak isteyebilir. Oynayarak eğlenerek tuvalete götürebilirsiniz sevdiği şarkı falan varsa söyleyebilirsiniz. Ama asla bez takmayın ve sabırlı olun. Unutmayın tuvalete alismayan çocuk yok ☺️şimdiden kolay gelsin
Hayris Snfk vermeye çalıştım ama ısrarla yapmıyor kızım geçen bende bi post açmıştım hatta kimse yazmamış doğru düzgün 😀