Kelebekinci Merhabalr yeni doğum yaptım emzirirken gögüs ucum çok yara oldu lansinoh kullandım yaralar geçti ama simdi ise çok ağrıyor gögüsüm emzirirken 😢 canım yana yana emziriyorum böyle durum yaşayan varmı neler yapabilirim
uyuyanadamdannefret Kelebekinci ayni durumdayiz. Yaralar bitti ama agrisi devam ediyo. Emzirdekten sonra birakiyorum o zaman bi 10 dk daha devam ediyo. Emzirme zehir oldu
ElifDefne3535 Kelebekinci sürekli kuru tütün bende de yara oldu derim çok açılmıştı uzun süre devam etti 40 çıkınca azaldı zeytinyağı sürdüm ben uçları ağrısını kesen hiç birsey olmuyor bence 😞 ama geçiyor merak etmeyin
Kayra_68_aksaray Kelebekinci tahini bana bi arkadaş Bu platform dan önermişti inşallah faydasını götrürsün cani
uyuyanadamdannefret Kelebekinci Sabretcez yapcak bisey yok. Bide benim bevegim memeyi yanlis tutuyo ondan gecmiyo. Duzelttiremedim bi turlu. Belki sizinde oyledir.Ona dikkat edin