Hanımlar 3 yaşında oğlum var tuvalet eğitimi verdim 7 ay falan oldu işte alıştı geceleride yapmıyordu gel görelim ki depremlerden çok korktu korktuğu günden beri neredeyse işte 1 ayı geckindir hep geceleri kaçırıyor mecburen bez bağlıyorum üstüne kaçırır üşütür diye yavrum çok etkilendi depremde sürekli lamba sallandı deyip duruyor ne yapmam gerekiyor lütfen akıl verin gündüzde sıkıntı yok çiş kaka deyip yapiyor kendisi ama gece hep altına kaçırıyor