Herkese merhaba. Biz 3 ay 11 günlüğüz, bu aya girdiğimizde bir kaka problemi başladı. 8 gün kakasını yapamamıştı doktora gittik fitil verdi. Doktordan geldiğimiz gün fitil uyguladım kakasını yaptı fakat üstünden 2 gün geçti daha fitil vermedim şimdi yine kaka yok. Sizce ne yapmalıyım yardım eder misiniz? Fitili günü gününe vermeli miyim yoksa başka bir yöntem var mı bildiğiniz ya da bir kaç gün daha bekleyeyim mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim.