Oğlum 3.5 aylık.Prezervatifle korunuyoruz ve yırtılma falan olmadı bildiğimiz. Ama henüz regl olmadım. Bir yıla kadar olmamam normalmiş ama benden hamilelik başlarında gelen akıntıdan geliyor. Şu yumurta akı kıvamında olandan. Hamile olabilir miyim ya ? Sizde de böyle akıntı gelmiş miydi?