sezer2022 3 saattir elektrikler yok ne iş yapabiliyorum ne bi ses Allahtan şarjım var 🙈🙈 sonra düşündümde su kesilse daha kötü su hayat. Ama suyu nede olsa bidonlarla yedekleyebiliyoruz. İşin içinden çıkamadım
Egiskom sezer2022 aslında elektrik telefonlar için önemli ama haricinde gidebilir. Susuz çay, yemek nasıl yapcaz, tuvalet, banyo. Hep sorun. Su hayattır 😂😂
sezer2022 Egiskom depremden beri bizim ev bidon bidon su olduğu için 🙈 Lululi Allah göstermesin stokluyorum
Lululi sezer2022 bence su gitmesin insan olarak bile içerken ihtşycımz var deprem oldğunda su gitti yarım litrelik sulardan zor buluyprduk tuvlte bile gidemiyorsunz yemek yok hiçvirşwy yok elektrğe gündüz ihtşyaç olmyor gece oluykr ama suya her türlü ihtiyaç oluyor
Senorita sezer2022 evimiz müstakil elektirik gidince su da gidiyor( pompa mı ne o olmasa eve su gelmiyor oda elektirikle çalışıyor), kombi de gidiyor ,herşey gidiyor , o yüzden su gitsin(bahçede 2 tonluk su şeysi var adını unuttum)😂
Sahingiller sezer2022 ay canısı hiç öyle deme Ben Şanlıurfa’da yaşıyorum bu sel olduğu zaman 3 gün sularımız yoktu yemin ederim var ya tam bir rezillik artık bulaşıklarım tezgahın üzerinde küf almaya başladı o derece kötüydü yani bir de iki çocuk falan bayağı yani zorlanıyordum. Onun için elektrik gitsin 😂
Laden sezer2022 günlerdir suyumuz yok doğru düzgün. Akşam ip gibi suyla haşlana haşlana yıkandık. İkiside gitmesin ya
Busrammmm sezer2022 depremden sonra 1 hafta kaldım çadırda ne elektrik ne su vardı gün boyunca elektrik hiç sorulmadı ama su her dakika aklımızda ya bulamazsak diye