2-3 senedir büyük bir lenf bezim var 30 mm di 23 mm e düştü reaktif diyorlardı kafama çok taktığım için biyopsi yapıldı biyopsi sonucu kanserli hücre görülmemiş ama tanıda koyulmamış parçanın takip edilip çıkarılmasını önermiş doktor çıkarmaya gerwk görmedi 3 ay sonra gel tekrar takip edelim dedi grip oldum iyice şişti acıyordu sonra eski boyutuna döndü