Babykoala Bu damlayı bebeğini uyutmak içinde kullanan varmış, kullanan varsa etkisini söyleyebilir mi?
Kupelikiz_1 Babykoala yalan yok çok zorladığı gecelerde veriyorum normal de yarım saatte bir kalkıp emiyor zaditen verince toplam 2 kere falan emmeye kalkıyor. Hastalık dönemi vermişti doktorumuz, o dönemler de kullanmam gerekiyor öksürmekten de uyanmıyor
[silindi] Babykoala zaditen alerji ilacı. Biz sürekli kullanıyoruz. Uyku yaptığı da bebekten bebeğe değişir. Bizde hiç uyku yapmıyor. Uyku İçin bebeğe de ilaç verilmez. Uykularınız bölünmesin istiyorsanız oyuncak bebek almalıydınız diye düşünüyorum. Böyle ağır ilaçlar çözüm değildir.
biimiyomyardimet Babykoala biz zaditeni kızımın iştahını açsın diye veriyorduk doktor önerisiyle, yan etkisi iştah açmasıymış 2 hafta kadar kullandık iştah açmadı maalesef ama verdikten yarım saat sonra uyuyordu deliksiz bir şekilde 🥹
Niran Babykoala Babykoala bay bay damla diyolar 1 yaşında kullanıkıyor yazıyor ama eşimin akrabası yada bir çok insan erken aydada verdim diyor bir uyuyor sabaha kadar diyor bende kararsız kaldım alıp almamk arasında açıkcası yani bende diyorum sabredeyim ama sabır kalmıyor belli bir yerden heleki kış ayında insan yatağını arıyor 🥹
Kokoshbaby Kupelikiz_1 benim bebeğim 5 buçuk aylık hiç uyumuyor ya kafayı yememe az kaldi bnde kullanabilirmyim
Babykoala Doğduğun beri uyku problemimiz var neredeyse hiç uyumuyor 7 aylık olacak artık bunaldım yani ve huysuzluğu çok, acaba versem mi diye aklımdan geçmiyor değil. Kararsızım
Kupelikiz_1 Babykoala burun akıntısı hapşırık gibi başlangıcınız olursa doktora götürüp zaditeni sorun bence. Uykusuzluk çok zor biliyorum bu yüzden arada buna başvuruyorum sadece beni emiyor yardım edenim yok bu yüzden bedenim de haliyle dinlenmek istiyo🌸 sizi anlıyorum ama bi doktora sorun
Babykoala [silindi] hiç uyumayan bir bebeğiniz varsa sizde çare ararsınız uygulamadık soruyoruz sadece
Defne0909 Zatiden alerji ilaci.Hafif uyku hali yaptigindan gece yatmadan once veriliyor.Gereksiz ilac kullanimindan kacinmaliyiz bence.uykusuzluk gerçekten zor ama gecici oldugunu unutmayalim ki.1 yastan sonra sık kalkmalar azalacak hatta bazen hic olmayacak dayanin biraz daha.Eger ek gida aliyorsa ayran verin mesela😊
Zehraburan05 Ben kullanıyorum ama oksurdugu ve hapşırdığı için uyku yaptığı falan da hiç dikkatimi çekmedi yapmadı galiba uyku ve bebeğim 48 günlük
Babykoala Şöyle düzelteyim o zaman hep kucakta sabah 7.30 dan akşam 22.30 kadar gram uyumadı gece de uyusa bile 1.5-2 saatte kalkıyor 3-4 defa sabah yine 6-7 gibi kalkış. Sizce uyusa uyumuyor der miyim kullanmadığımız bir şey kalmadı.
ikizannesi000 Babykoala sizi cok iyi anlıyorum çaresiz kalıyor insan cok cok zor bebekleri normal olanlar şanslı ve ön yargılı bnde ikizlere bakıyorum aynı anlatıgınız gibi ama bu damalyı bilmiyordum ikizlerden biri cok sık her 2 hf bir hasta oluyordu takipli doktorumuz verdi alerji damlası dedi iştah acmadı acıyor diyenler var keşke uyku da aynıydı yani uykuda yapmadı bizde inanın çozum degil ☺️ inşAllah en kısa zamda toparlar kuzunuz uyur
Ozlemmm1903 Babykoala başka bir problemi olabilir mi? Gazlı bir bebekse her akşam yatmadan önce banyo ve masaj yaptırarak uyutmaya denediniz mi?
burjuvaanne Babykoala bizde kullandik ama alerjik durum olmustu genizdeki mukuslu tabakayi yok etmek icin oda 3 gun mu ne uyutmak icin hic duymadim oyle birsey .
Zeynepsametaras Babykoala Aynı uyku soruunu bizdede var kullandım vallahi kimi yan etkisi yok diyor kimi zararlı diyor ne yapacagımı şaşırdım uyumuyor
Kupelikiz_1 Zeynepsametaras ben şöyle bir şey biliyorum 5 gün kullandıktan sonra 10 gün ara verilmesi gerekiyor
Haffuse Uzun auren kuru oksuruk icin doktor yazmisti, tedavi amacli kullandim… Ben kizima cildirdigim gecelerde bile, uyumasi icin vermedim,