Seyyahyolcu 2.ay aşısı kolda şişliğe sebeb olurmu. Ignenin vurulduğu yerde degil daha aşağıda boğuk yerinin altında
baris Seyyahyolcu ne kadar süre sonra soruyorsunuz bunu? Biz bugün 4. Ayımıza girdik kolda Sinek ısırığı gibi belirtisi
Seyyahyolcu baris yok asi yapilan yerde degil sislik sadece snek ısırığı gibide değil kolun bi kisminda sislk var