8 aylık oğlum 15 gündür uyuyamıyor. uyutmaya çalışırken çığlık atıyor ve kendni kasıp yüz üstü dönmeye çalışıyor. Kafasını da hızlıca sağa sola sallayıp duruyor damağı şiş ve beyaz dişten kaynak olabilir mi bu durum ? Ben dişten diye düşünüyorum ve jel alıp onu rahatlatmak istiyorum ama hangi markayı alıcağımı bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum.