3 ay 23 gunluk bebegim var meme mama seklinde gidiyoruz bebelac gold kullandik gaz yapti simdide hip combiotik kullaniyoruz 3 gundur kaka yapmiyordu asiri huysuz ve gazliydi benede kulak cubugla poposunu uyardum 1 dk sonra kakasini yapti ama kakasi yesil ve krema kivamindaydi hicbir puruz sulukuk katilik yoktu kivami rengi cok garipti ilk defa bole bise gordum sizce neden olmustur usutme fln mi mamadan mi yada baska nedenden midir acaba