Merve18 yeni taşındım müstakil bir evdeyim suan nem 64 ve kurak bir iklimde yasıyorum şaşkın ve mutluyum paylaşmak istedim☺️ Benim eski evimde nem 39 falan oluyodu en yüksek oda buhar makinemde yoktu su ısıtıcının kapağını açıp kaynatıyordum bir on dk falan uyumadan önce geçici öyle çözüyordum birde peteğe suluk ve havlu hepsini yapardım ama en etkilisi su ısıtıcısı oluyordu bi nevi buhar makinesinin işini görüyodu 🤭