Şu an molfix kullanıyoruz. Evde baby me stoğum da var. Hangisi indirimdeyse alıyorum. Önerildiği için goon da aldım ama henüz deneyim paylaşacak kadar kullanmadım onu. Bimin bezini ise bir paket kullanmıştım, uzun zaman oldu ama beğenmediğimi hatırlıyorum.