1bocek1cicekannesi ilkgozbebegim oranın sünnet bölümü varmış eşim adamın numarasını almış aradık randevu aldık burdan numarasını yazmam uygun olmayabilir instagramdan bana yazarsanız ordan vereyım numarasını cicekgirayb kullanıcı adım
Misafirr 1bocek1cicekannesi merhaba klipsli mi dikişli mi yapıldı sünnet? Sizi de içeri aldılar mı yoksa bebeği yalnız mı alıyorlar
bsra-19819 demetdemircioglu yani bizi almıyorlar içeri ya o çok kotuymuş bizde yanında olsak keskee😔 bu arada çok teşekkür ederim saolun valla😊
1bocek1cicekannesi Misafirr dikişli yapılacak henüz yaptırmadık 12sinde olacak o zman tecrübelerimi paylaşırım şuan bişi söylemem doğru olmaz 🙈
Haticevys demetdemircioglu nerede yaptirdiniz acaba gecen cigliye gittim yara oldugu halde 5 yas alti yapmiyoruz dedi 10 aylik oglum simdi
Papatyamoms Ezell023 lokal ve devlette yapıldı üroloji dr yapti , kilodan dolayı bi sıkıntımız cikti bizim 3 hafta sonra tıp fakültesinde acil tekrar olduk hatta orada genel yaptilar hasntden hastaneye degisiyor
aliMommy Gulsum0861 bende 1 ve 6 yaş aralığında yapılmadığını biliyorum izmirde böyle daha doğrusu bi çok arkadaşıma bu şekilde şöylemislee
Supurgesizcadi Gulsum0861 ben devlette 21 gunlukken yaptirdim.herhangi bir sikinti yoksa yedi gunlukten sonra randevu veriyoruz demisti doktor.beni de aldilar hatta video cekmeme izin verdiler baya iyiydi herhangi bir sikintimiz da olmadi cok sukur
Btstml demetdemircioglu merhaba Nerde yaptırdınız acaba? Ben sorduğumda 7 yaşından önce yapamayız dediler. Oğlumu 1 aylıkken sünnet ettirdim ben,teyzem devlet hastanesinde yaptırmak istiyor ona da olmaz demiştim 🤷🏻♀️
demetdemircioglu Btstml gaziemir devlet hastanesinde yapiliyor. Cocuk hastanelerinde 1 yastan once yapilmayabiliyorda 7 yas hic duymadim🤷♀️
demetdemircioglu Btstml behcet uza sordunuz mu o yapiyor sanirim ama genel aneztezi yapiyorlar diye biliyorum
aydiko Gulsum0861 Benim oğlum da 3 aylıkken İzmir'de devlet hastanesinde sünnet oldu canım. Belki de hastaneye göre değişiyor olabilir bilemedim ki.