hazalp kkk aşısından 1 hafta sorna bile brlirtilet olabilr demişti doktorumuz ateş halsizlşk huysuzluk kızamık gibi döküntüler normaldir diyor. Aşıdan 3 gün sonra aşırı huysuzluk ve kasık ve bacaklarında gerçekten kızamık hibi döküntüler oldu. ateş olmadı şükür ama