Selamlar, ben yaklaşık 3 sene tel tedavisi gördüm daha sonra tel çıkınca bir dişimde yamulma oldu. Doktorum da plakla düzelebileceğini söyledi, ben tabi plağı çok takamadım sonra pandemi hamilelik bebek derken dişim hepten yamuldu 🥹 3 sene çektiğim çile boşa gitti yani. Kendi doktoruma gitsem ücretsiz bir şekilde tekrar tedaviye başlayacağından eminim ama ona gitmek istemiyorum çok oyalıyor çok ağır çalışıyor. O yüzden başka doktora gitmek istiyorum, ama plak tedavisi için fiyatlar nedir hiç bilmiyorum, orada öyle bir şansım varken de çok para verip yaptırmak istemiyorum açıkçası. Doktor Önerisi ve fiyatları merak ediyorum. Standart rakamlarsa başka doktora gideyim