Sevvalldogan Kızlar bu sene tatile gitmeyi düşünüyoruz ama fiyatlar çok uçuk malesef tavsiye edebileceğiniz otelleri paylaşır mısınız ?
Hellobello Sevvalldogan mesela biz haziran başı kilikya palace a gideceğiz, 14bine almıştık çok önceden şuan 21,5 olmuş. Eylül sonunu da tavsiye ederim deniz baya ısınmış oluyor